A leggyakrabban elkövetett hibák a Google hirdetésekkel kapcsolatban

A leggyakrabban elkövetett hibák a Google hirdetésekkel kapcsolatban

Mindenki tudja, hogy ma már online marketing nélkül nagyon nehéz dolga van egy cégnek. Azonban sokan saját maguk próbálják ezt menedzselni, ami nem feltétlenül vezet eredményre, hiszen számtalan apró trükk és természetesen magas fokú szakmai tapasztalat kell ahhoz, hogy a Google hirdetések valóban sikeresek legyenek. Nézzük, melyek azok a hibák, amelyeket majdnem mindenki elkövet, aki saját maga kezeli a hirdetéseit!

Gyakori, hogy az emberek nem foglalkoznak a földrajzi célzással. Mindenképp érdemes beállítani azt a területet, ahol a szolgáltatásunk elérhető. Sokféle variáció van, lehet város, megye vagy akár ország is! Sokan csak a kulcsszavakkal foglalkoznak, pedig érdemes a kizáró kulcsszavaknak is egy kis figyelmet szentelni. Például ha egy cég fő tevékenysége a biztonsági ajtók gyártása, az ajtó kulcsszóra annak is rá fog találni a Google, aki csak egyszerű műanyag beltéri ajtót keres. Gyakori hiba a Google hirdetésekben a túl sok kulcsszó is. Legyen kevesebb, de jók!

Ez csak néhány példája annak, hogy miért érdemes szakértőkre bíznia Google hirdetéseket. Ha Ön valóban hatékony online marketinget szeretne, forduljon hozzánk bizalommal!