Az online marketing és a megfelelő csatornák

Az online marketing és a megfelelő csatornák

Az online marketing ma már egyetlen komoly, sikerre elszánt cég repertoárjából sem hiányozhat! Megannyi lehetőség közül választhat az, aki úgy dönt, hogy az internet segítségével kíván érvényesülni az üzleti életben. De milyen online marketing csatornákra koncentráljunk? A döntéshez ismerni és tisztázni kell néhány fő szempontot!

Tudni kell, hogy mi a vállalkozás célja, a cél megvalósításához mennyi embert tud mozgósítani, na és persze az sem mindegy, hogy mekkora az online marketing költségkerete! A rendelkezésünkre álló pénzösszeg nagysága mindig relatív, így érdemes ezt annak függvényében meghatározni, hogy a piac többi résztvevője mennyit költ online marketingre!

Az alkalmazottak, az erőforrások is fontosak, illetve az is, hogy milyen technológiai háttérrel tudunk dolgozni, mennyire felkészült és kreatív emberek energiáit tudjuk hasznosítani! Ezek fényében lehet meghatározni, hogy melyek a nekünk, illetve cégünknek való online marketing csatornák!