
Ha egy cég bővíteni, fejleszteni szeretné vállalkozását, gyakran rengeteg pénzt használ fel ahhoz, hogy kiderítse, milyen irányba induljon el. Ennek van egy sokkal költséghatékonyabb formája, mégpedig, ha a vállalkozás a közösségi oldalait használja fel a kutatáshoz.
A közösségi oldalak nem csupán a cég szolgáltatásainak, termékeinek terjesztésében játszanak kulcsfontosságú szerepet, hanem a különböző fejlesztésekben is. Ezeken a felületeken könnyen kapcsolatot lehet teremteni a vásárlókkal, ügyfelekkel, így nem jelenthet akadályt körükben közvéleménykutatást végezni. A közösségi oldalakon elég csak egy kérdést feltenni a követőknek, akiknek jelentős része biztosan reagálni fog érdemben, így ezekből a válaszokból egyszerűen ki lehet következtetni, hogy pontosan milyen irányba induljon el a cég a fejlesztésekkel kapcsolatban.
Ha cégének még nincsenek aktív közösségi oldalai, és szeretne segítséget kérni a létrehozáshoz, kezeléshez, bátran vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeinken!