Tudnivalók a közösségi marketingről

Tudnivalók a közösségi marketingről

közösségi oldalak feltűnésével megjelent a marketing új módszere, amely az egyirányú helyett a kétirányú kommunikációt részesíti előnyben. Ennek köszönhetően a vállalkozások az ügyfelek felé nem csak tartalmakat közvetítenek, hanem közvetlenül kapcsolatba is lépnek velük, ez lehetővé teszi a közvetlenebb kommunikációs folyamatot. A közösségi marketing olyan tartalmak generálásán alapszik, amelyek a közösségi oldalakfelhasználói között terjednek megosztással.

A kommunikációnak az iránya mellett a jellege is megváltozott a közösségi marketing terjeszkedésével. Napjainkban inkább a szórakoztatásról, célirányos informálásról szól, mint a vásárlásösztönzésről, ugyanis ezeken a közösségi oldalakon a felhasználók már nem akarnak közvetett reklámmal találkozni. Így sokkal hatékonyabb a kétirányú kommunikáció, amely megosztással terjed, így sikeresen elérhetjük azokat az ügyfeleket, akiket ténylegesen érdekelnek termékeink vagy szolgáltatásaink.

Ha vállalkozása közösségi marketing megjelenésére szeretne ráerősíteni, keressen minket bátran!